stanje-nacije

Lepo je videti «prijatelje i saradnike» u zajedničkom poslu nametanja istine koja ne priliči Srbima i Srbiji. STRATEGIC MAKETING, B92 i BLIC su se ujedinili u tome da pokažu da je ustvari Srbima jasno da je Kosovo izgubljeno za Srbiju i to čak preko 60%. Fenomenalan uspeh nevladinog sektora i neprijatelja ove države.

Da je istina bilo bi strašno ali ovaj njihov «uspeh» je deo taktike umrtvljavanja našeg javnog mišljenja i nametanja samo njihove šiptarske istine. Neverovatno koliko ima organizacija u ovoj Srbiji koji rado staju na suprotnu stranu od svoje države i većine u njoj. Zajedničko im je ime EUROUNIJATI što bi rekao g-din Vučelić.

Ovaj bedni pokušaj ove tri odurne antisrpske organizacije je nažalost propao. Može se videti samo na B92, u BLICU i verovatno na sajtu STRATEGIC MARKETINGA ali ko još njih gleda i sluša.

Neka im nek uživaju u svom uspehu u tome da nam dokažu nešto što nisu ničim dokazali. Predlažem da ovo ispitivanje pokrenu i javno na ulici da vide kako bi se proveli.

Gospodo ja i mnogi drugi gradjani Srbije nismo ušli u vaših 1050. ispitanika jer je očigledno to krug vaših istomišljenika.