Image Hosted by ImageShack.us

Добро, ЕФРАИМ ЗУРОФ није било ко, он је наследник Симона Визентала и треба му одати почаст због те функције. Човек се брине о свом народу и то је у реду. Јевреји су претрпели холокауст у 2. светском рату као и Срби. Међутим тај човек иде тако далеко да има намеру да нам држи предавања о холокаусту и на тим предавањима ће нас подучавати и о антисемитизму. Или та предаванја или иде споменик ЈАШИ ТОМИЋУ у Новом Саду. Лепа уцена! Ако сте већ огуглали на уцене ово вам неће бити ништа страшно, али страшно је то да дође неки анонимус у ову државу и ревидира нам ПОЛИТИЧКЕ ЛИЧНОСТИ ИЗ ПРОШЛОСТИ. Шта би било да кажемо Ефраиму, Ефраиме онај твој Моше Дајан је био најодвратнији РАТНИ ЗЛОЧИНАЦ!? Ефраим би се сигурно запитао и рекао можда сте ви Срби у праву али можда и нисте јер се Моше (Дајан) борио за државу Израел. Онда би ми Срби требали да му кажемо-Ефраиме онда и ми имамо право јер је ЈАША ТОМИЋ личност из политичке историје Срба и није твоје да ти вреднујеш наше политичке личности.
Али све се лепо завршило, јер ће нам чика Ефраим одржати предавање о холокаусту над Јеврејима, ко да ми то нисмо знали да постоји и ко да нисмо то учили онолики низ година под Титом. Али ту ће бити и мало подуке о антисемитизму и мало подуке како треба да живимо заједно и слично, ко да ми то не знамо да радимо. Требало би подсетити чика Ефраима да ЈЕВРЕЈИ НЕ СТУПАЈУ У БРАКОВЕ СА ДРУГИМ НАЦИЈАМА И НАРОДНОСТИМА али би онда чика Ефраим вероватно полудио и рекао носите се у п***у м******у Срби . И ми би рекли такође Ефраиме носи се ти у пи**у м******у твоју и све би се лепо средило на срспки начин.